Témata závěrečných prací

Závěrečné práce 2019/2020

Pozor! Témata již vybraná jsou závazná! Nelze již později měnit!

Katedra má zájem o obsazení všech témat.

Prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

  • Alternativní pedagogická koncepce, přínosy a rizika
  • Komparace školských systémů v zemích EU
  • Problém diskriminace ve vzdělávání

Doc. Ing. Pavel Krpálek , CSc.

  • Didaktická analýza vybraného tematického celku z ekonomických předmětů
  • Aktivizace žáků ve středoškolském odborném vzdělávání
  • Integrace učiva a způsoby jeho rozvíjení na konkrétní střední škole

Ing. Alena Králová , Ph. D.

  • Didaktické zpracování vybraného učiva v předmětu ekonomika s ohledem na moderní vyučovací metody
  • Návrh učebnicového zpracování vybraného učiva v předmětu ekonomika
  • Činnost studentské společnosti ve výuce ekonomických předmětů

Ing.  Katarína Krpálková Krelová, PhD.

  • Využití didaktické techniky ve vyučovacím procesu, příp. návrh učební pomůcky pro ekonomické předměty
  • Využití aktivizačních metod při vyučování ekonomických předmětů
  • Zvyšování kvality vyučovacího procesu

PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

  • Ztráta pracovního nadšení u učitelů v sekundárním vzdělávání
  • Současná česká mládež a životní perspektivy středoškoláků
  • Režim dne a pracovní výkon učitelů v sekundárním vzdělávání
  • Práce a volný čas. Duševní hygiena středoškolských učitelů
  • Sociální klima a sociální vztahy v institucích sekundárního vzdělávání
  • Autorita učitelů ekonomických předmětů
  • Výživa a učební návyky českých středoškoláků
  • Problémy integrace a inkluze na středních ekonomických školách
  • Motivace k učení
  • Strach ze školy

Ing.  Marie Fišerová, Ph.D.

  • Didaktický rozbor tematického celku Zásoby v předmětu účetnictví na středních školách
  • Didaktický rozbor tematického celku Dlouhodobý majetek v předmětu účetnictví na středních školách
  • Didaktický rozbor tematického celku Účetní uzávěrka v předmětu účetnictví na středních školách

Ing.  Kateřina Berková, Ph.D.

  • Metody zážitkového učení a rozvoje kritického myšlení v ekonomickém vzdělávání s důrazem na účetnictví

Ing.  Lenka Holečková, Ph.D.

  • Možnosti aktivizace žáků v předmětu ekonomika

Ing.  Tomáš Langer, Ph.D.